نوشته شده توسط : Life Magazine Team

 

قبل از شروع توضیح در رابطه با تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال بهتر است با خود عبارت تحلیل تکنیکال بیشتر آشنا شویم. این مفهوم عبارت است از مطالعه روند های آماری از داده های مربوط به قیمت و زمان که موقعیت های تجاری را بیان می کند.

همچنین افرادی که به تحلیل این موضوع می پردازند برای ارزیابی نقاط قوت و ضعفارزش و قیمت دارایی ها از الگوهای حرکات قیمت، سیگنال معاملات و ... که از ابزارهای تحلیلی هستند بهره می برند.

لازم به ذکر است از تحلیل تکنیکال می توان در سهام ها، فارکس، رمز ارزها و ... استفاده نمود.

در حقیقت نمودارهای موجود برای حجم معاملات و قیمت تصمیمات گرفته شده افراد فعال بازار در گذشته هستند که بر روی آینده بازار تاثیر می گذارند و به دو صورت اتفاق می افتند که عبارتند از :

۱-روانشناختی : چیزی که در گذشته اتفاق افتاده است، در نزدیک شدن به آینده تاثیر گذار و کاربردی می باشد.

۲-بازتاب : در کار برخی از تریدرهایی که به تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تسلط کافی دارند و روند ها و دستورالعمل های نمودار های رایج را تشخیص می دهند و بر طبق آن فعالیت می کنند تاثیر بسزایی دارد و اگر تعداد مطلوبی از افراد از این استراتژی بهره جویند، در نهایت می توان این انتظار را داشت که این الگو ها نتایج مورد نظر را در بر داشته باشند و به احتمال زیاد این روند با حضور افراد بیشتر به جلو حرکت کند.

 

روند ها

 

سه روند یا ترند وجود دارد که عبارتند از : 

۱-روند صعودی که در آن ارزش دارایی ها در حال افزایش می باشد و سقف ها و کف ها بالاتر هستند.

۲-روند نزولی که در آن ارزش دارایی ها در حال کاهش می باشد و کف ها و سقف ها پایین تر هستند.

۳-روند افقی که در آن قیمت دارایی در یک مسیر افقی حرکت می کند.

همچنین بعضی از معامله کنندگان از عبارات گاو و خرس استفاده می کنند که در بازار گاوی، به وسیله شاخ ها به بالا می رود که طبیعتا قیمت ها هم افزایش پیدا می کنند و در بازار خرسی به وسیله پنجه ها به پایین می آید و در نهایت قیمت ها هم کاهش می یابند.

 

سطوح حمایت و مقاومت

 

وقتی در نمودار، حرکت به شکل خطی نباشد، قیمت با بالا رفتن با مقاومت روبرو می شود و با پایین آمدن از حمایت برخوردار هستند. یعنی در مقاومت روند صعودی توقف پیدا می کند و در حمایت روند نزولی متوقف می شود که به دلیل فعالیت فروشندگان و خریداران است.همچنین هنگامی که مقاومت از بین برود معمولا به حمایت تبدیل می شود و اگر حمایت متوقف شود به مقاومت تغییر شکل پیدا می کند.

در تحلیل تکنیکال ارز های دیجیتال، معمولا حمایت به عنوان نقطه ورود و مقاومت به عنوان نقطه خروج تلقی می شود.همچنین بعضی از مواقع به دلیل تمایل زیاد خریداران در بازار، احتمال دارد که قیمت بدون توقف، مقاومت و حمایت را پشت سر بگذارد.

 

تحلیل تکنیکال پیشرفته

 

در تحلیل تکنیکال پیشرفته مبحث نمودار های OHLC مطرح می شود که نوارهایی هستند که به عنوان شمع شناخته می شوند و شکل این شمع به ارتباط بین قیمت آغازین، بالاترین قیمت، پایین ترین قیمت و قیمت پایانی بستگی دارد.

۱-شمع گاوی یا صعودی که در آن قیمت بسته شدن از قیمت باز شدن بالاتر است و به رنگ سفید یا سبز می باشد.

۲-شمع خرس یا نزولی که در آن قیمت باز شدن از قیمت بسته شدن بالاتر است و به رنگ سیاه یا قرمز می باشد.

این یک روش بسیار مناسب و مطلبوب برای هر نوع دارایی مالی نیز می باشد که می توان آن را به صورت جداگانه که الگو های ساده هستند و یا گروهی که الگوهای پیچیده می باشند مورد ارزیابی قرار داد و هدف اصلی آن تعیین روند بازار می باشد.

 

اندیکاتور یا شاخص

 

اندیکاتور یا شاخص تابع ریاضی هستند که به جهت تحلیل نمودار ها از آن ها استفاده می شود که می توانند در درک وضعیت بازار و شرایط آن بسیار مفید واقع شوند.همچنین قیمت در گذشته و حجم معاملات، دو مقوله مهم در استفاده بهتر از شاخص ها می باشد که نتیجه استفاده از آن می تواند سبب تحلیل قدرت یک روند، پیش بینی آینده آن و در نهایت تایید آن می شود.

این مورد را هم باید اضافه کرد که شاخص های متفاوتی وجود دارند که هر کدام عضو یک مجموعه می باشند و اهداف خاص خود را دنبال می کنند. مثلا بعضی از آن ها نوسانگر هستند.

به این نکته هم باید توجه کرد که هر کدام از این شاخص ها یک ابزار هستند و تریدرها معمولا از چند شاخص به صورت ترکیبی استفاده می کنند.لازم به ذکر است که یکی از بهترین و معروف ترین ابزارهای تحلیل تکنیکال ابزار تریدینگ ویوو می باشد که از محبوب ترین شاخص های موجود استفاده می کند.

 

حال باید دید آیا تحلیل تکنیکال جواب می دهد یا خیر؟

 

در پاسخ این سوال باید گفت تحلیل ها بیشتر از 60 درصد درست از کار در نمی آیند.یعنی از هر 10 تحلیل حداکثر 6 تحلیل درست از کار در می آید و 4 تا از آنها نادرست(البته منظورمان تحلیل بهترین تحلیلگر است). ولی افرادی که تجربه و دانش کافی داشته باشند می توانند تحلیل های درست تری را ارائه دهند و در کار ترید کردن موفق باشند.

 

مرجع :سایت شمع سبز

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Life Magazine Team
این علم پشتیبانی می کند که پوشش صورت باعث نجات جان افراد در طی ویروس کرونا می شود ، و با این حال بحث ادامه دارد. چه مقدار شواهد کافی است؟
هنگامی که همکاران دانمارکی او برای اولین بار پیشنهاد توزیع ماسک های محافظ صورت را برای افراد در گینه بیسائو برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا دادند ، کریستین بن خیلی مطمئن نبود.
بن ، محقق بهداشت جهانی در دانشگاه دانمارک جنوبی در کپنهاگ ، که دهه ها همکاری مشترک را انجام داده است ، می گوید: "من گفتم ،" بله ، این ممکن است خوب باشد ، اما اطلاعات محدودی در مورد موثر بودن ماسک های صورت وجود دارد. " کمپین های بهداشت عمومی در کشور آفریقای غربی ، یکی از فقیرترین فقرات جهان است.
این در ماه مارس بود. اما تا ژوئیه ، بنن و تیمش در مورد چگونگی تهیه برخی از داده های مورد نیاز در مورد ماسک ها و امیدوارم کمک به مردم در گینه بیسائو کار کرده باشند. آنها به عنوان بخشی از یک آزمایش کنترل شده تصادفی هزاران پوشش صورت پارچه ای تولید داخل به مردم توزیع کردند که ممکن است بزرگترین آزمایش اثربخشی ماسک در جهان در برابر شیوع COVID-19 باشد.
ماسک های صورت نماد همه گیر همه گیر هستند که 35 میلیون نفر را بیمار کرده و بیش از 1 میلیون نفر را به کام مرگ کشانده است. در بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی ، استفاده از ماسک های درجه پزشکی انتقال ویروس SARS-CoV-2 را به وضوح کاهش می دهد اما ماسک پودری خیر. اما برای انواع ماسک های مورد استفاده عموم ، داده ها نامرتب ، متفاوت و غالباً با عجله جمع می شوند. یک گفتمان سیاسی تفرقه انگیز را به آن اضافه کنید ، رئیس جمهور ایالات متحده که استفاده آنها را تحقیر می کند ، فقط چند روز قبل از اینکه خود COVID-19 تشخیص داده شود. Baruch Fischhoff ، روانشناس از دانشگاه کارنگی ملون در پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، متخصص سیاست های عمومی می گوید: "افرادی که به شواهد نگاه می کنند ، متفاوت آن را درک می کنند." "این کاملا گیج کننده است."
برای روشن شدن ، این علم از استفاده از ماسک پشتیبانی می کند ، مطالعات اخیر نشان می دهد که آنها می توانند زندگی را به روش های مختلف نجات دهند: تحقیقات نشان می دهد که آنها احتمال انتقال و ابتلا به ویروس کرونا را کاهش می دهند ، و برخی مطالعات حاکی از ماسک ها برای کاهش شدت اگر افراد به این بیماری مبتلا شوند ، عفونت ایجاد می کند.
اما قاطعیت در مورد چگونگی عملکرد آنها یا زمان استفاده از آنها پیچیده تر می شود. انواع مختلفی از ماسک وجود دارد که در محیط های مختلف پوشیده می شوند. سوالاتی در مورد تمایل افراد به پوشیدن آنها ، یا پوشیدن آنها به طور صحیح وجود دارد. با خرید ماسک پارچه ای طرح دار حتی پاسخ به این سوال که چه نوع مطالعه ای اثبات قطعی در کار بودن آنهاست ، پاسخگویی سختی است. 
شواهد چقدر باید خوب باشد؟" از فیشف می پرسد. "این یک سوال حیاتی است."
 
فراتر از استانداردهای طلا
در ابتدای همه گیری ، کارشناسان پزشکی فاقد مدارک خوبی در مورد نحوه انتشار SARS-CoV-2 بودند و آنها به اندازه کافی نمی توانستند توصیه های جدی درباره بهداشت عمومی در مورد ماسک ها ارائه دهند.
ماسک استاندارد برای استفاده در تنظیمات مراقبت های بهداشتی ماسک تنفسی N95 است که برای محافظت از فرد با فیلتر کردن 95٪ ذرات معلق در هوا با اندازه 0.3 میکرومتر (میکرومتر) و بزرگتر طراحی شده است. همزمان با شیوع همه گیر ، این دستگاه های تنفسی به سرعت در تنگنا قرار گرفتند. این س questionال بحث برانگیز را به وجود آورد: آیا باید مردم از پوشیدن ماسک های اساسی جراحی یا ماسک های پارچه ای ناراحت شوند؟ اگر اینطور است، تحت چه شرایطی؟ کیت گرابوفسکی ، اپیدمیولوژیست بیماری عفونی در دانشکده پزشکی جان هاپکینز در بالتیمور ، مریلند ، می گوید: "این مواردی است که ما به طور معمول در آزمایش های بالینی مرتب می کنیم." "اما ما فقط وقت آن را نداشتیم."
بنابراین ، دانشمندان به مطالعات مشاهده ای و آزمایشگاهی اعتماد کرده اند. همچنین شواهد غیرمستقیم از سایر بیماریهای عفونی نیز وجود دارد. "اگر به هر مقاله ای نگاه کنید - این یک اسلم اسک نیست. اما ، همه با هم ، مطمئن هستم که آنها کار می کنند ، "می گوید Grabowski.
در ماه ژوئن با انتشار اخباری درباره دو آرایشگر مو در میسوری که آزمایش COVID-191 مثبت شدند ، اعتماد به ماسک افزایش یافت. هنگام کار هر دو از یک پوشش صورت پنبه ای یا ماسک جراحی به همراه براش سیلیکونی ماسک استفاده کرده بودند. و اگرچه آنها این عفونت را به اعضای خانوارشان منتقل کردند ، اما به نظر می رسد که مشتری های آنها در امان مانده اند (گزارش شده است که بیش از نیمی از آزمایش های رایگان کاهش یافته است). نکات دیگری درباره اثربخشی از جمع های جمعی پدیدار شد.
در اعتراضات Black Lives Matter در شهرهای ایالات متحده ، بیشتر حاضران نقاب زدند. به نظر نمی رسید که این حوادث باعث افزایش جهش در عفونت ها شود 2 ، اما ویروس در اواخر ماه ژوئن در یک اردوی تابستانی جورجیا بیداد می کند ، جایی که کودکانی که در آن شرکت نمی کنند لازم نیست از پوشش صورت استفاده کنند 3. هشدارهای فراوان: اعتراضات در فضای باز بود ، که خطر کمتری برای گسترش COVID-19 به وجود می آورد ، در حالی که به عنوان مثال کمپ کنندگان در شب کابین مشترک داشتند. و از آنجا که بسیاری از افراد غیر معترض در حین تجمع در خانه های خود اقامت داشتند ، این ممکن است باعث انتقال ویروس در جامعه شود. با این وجود ، تئو ووس ، یک محقق در زمینه سیاست های بهداشتی در دانشگاه واشنگتن در سیاتل ، می گوید که شواهد حکایتی "تصویر را ایجاد می کند".
 
تجزیه و تحلیل دقیق تر شواهد مستقیم اضافه شده است. یک مطالعه پیش چاپ 4 که در اوایل ماه اوت ارسال شد (و هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است) ، نشان داد که افزایش هفتگی در سرانه مرگ و میر در مقایسه با مناطق دیگر ، در مکانهایی که ماسکها عادی هستند یا توسط دولت توصیه می شود ، چهار برابر کمتر است. محققان 200 کشور را مورد بررسی قرار دادند ، از جمله مغولستان ، که در ژانویه از ماسک استفاده کردند و تا ماه مه ، هیچ مرگ و میر مربوط به COVID-19 را ثبت نکردند. در مطالعه دیگری 5 اثرات دستورات دولت ایالتی ایالات متحده برای استفاده از ماسک در آوریل و مه بررسی شد. محققان تخمین زده اند که این موارد رشد COVID-19 را تا 2 درصد در روز کاهش می دهد. آنها با احتیاط پیشنهاد می کنند که پس از کنترل سایر اقدامات تخفیف ، مانند فاصله فیزیکی ، ممکن است حدود 450،000 مورد از دستورات جلوگیری شود.
جرمی هوارد ، یک دانشمند تحقیقاتی در دانشگاه سانفرانسیسکو در کالیفرنیا ، که بخشی از تیمی است که شواهد استفاده از ماسک صورت را بررسی می کند ، می گوید: "شما مجبور نیستید خیلی ریاضی کنید تا بگویید که این یک ایده خوب است." در یک مقاله پیش چاپ که به طور گسترده منتشر شده است 6.
اما چنین مطالعاتی به فرضیاتی مبنی بر اجرای دستورات نقاب و استفاده صحیح مردم از آنها بستگی دارد. بعلاوه ، استفاده از ماسک غالباً با تغییرات دیگر ، مانند محدودیت در اجتماعات ، همزمان است. Grabowski نشان می دهد كه با افزایش محدودیت ها ، مطالعات مشاهده ای دیگر ممكن است شروع به جدا كردن تأثیر ماسك ها از سایر اقدامات كند. او می گوید: "دیدن اینکه چه کاری انجام می دهد آسان تر خواهد شد"
اگرچه دانشمندان نمی توانند بسیاری از متغیرهای مخدوش کننده را در جمعیت های انسانی کنترل کنند ، اما در مطالعات حیوانی می توانند. محققان به سرپرستی میکروب شناس Kwok-Yung Yuen در دانشگاه هنگ کنگ ، همسترهای آلوده و سالم را در قفس های مجاور نگهداری کردند و قسمت های ماسک جراحی برخی از حیوانات را از هم جدا کرد. بر اساس مقاله 7 منتشر شده در ماه مه ، بدون مانع ، حدود دو سوم از حیوانات آلوده SARS-CoV-2 را گرفتار کردند. اما فقط حدود 25٪ از حیوانات محافظت شده توسط مواد ماسک آلوده شدند ، و کسانی که این بیماری را داشتند نسبت به همسایگان بدون ماسک خود کمتر بیمار بودند (که با استفاده از نمرات بالینی و تغییرات بافتی اندازه گیری می شود).
 
این یافته ها توجیهی را برای توافق در حال ظهور ارائه می دهند که استفاده از ماسک از پوشنده و همچنین سایر افراد محافظت می کند. مونیکا گاندی ، پزشک بیماری عفونی در دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو ، می گوید: "این کار به یک ایده بالقوه دیگر برای تغییر بازی نیز اشاره دارد:" نقاب زدن نه تنها می تواند شما را در برابر عفونت بلکه از بیماری شدید محافظت کند. "


:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Life Magazine Team

پیش بینی می شود که در سال 2021 بیش از 110 میلیون کاربر آیفون در ایالات متحده وجود داشته باشد. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید ، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که iPhone شما طولانی تر و کارآمدتر کار می کند.
نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد که ممکن است شما در مورد مراقبت از آیفون خود بدانید تا بتوانید همیشه از آن بیشترین بهره را ببرید.

در ادامه یازده نکته اساسی در مورد نگهداری آیفون را به شما یادآوری میکنیم تا گوشی شما طولانی تر و کارآمدتر کار برایتان کند.

1. قاب محافظ

اولین کاری که باید انجام دهید تا مطمئن شوید مراقب آیفون خود هستید ، تهیه یک قاب محافظ برای آن و همچنین یک محافظ صفحه (گلس) است. اینکه آیفون کاملاً نو است دارید یا قدیمی ، این باید اولویت شماره یک شما باشد.
قاب های محافظ مختلف آیفون برای انتخاب وجود دارد. همیشه در مورد موارد می توانید مارک یا سبک دلخواه خود را بدست آورید. شما در یافتن بهترین حالت متناسب با شخصیت خود مشکلی نخواهید داشت.

 

2. مطمئن شوید درگاه شارژ شما تمیز است

شارژ تلفن ممکن است یکی از مهمترین کارهایی باشد که انجام می دهید بنابراین می خواهید از تمیز بودن درگاه شارژ خود اطمینان حاصل کنید. گاهی اوقات اگر تلفن شما شارژ نمی شود ، فقط به دلیل گرفتگی درگاه برق است.

اولین گزینه شما استفاده از خلال دندان و یک مسواک برای از بین بردن باقی مانده در درگاه شارژ است. این کار را خیلی دقیق انجام دهید زیرا نمی خواهید به هیچ یک از نقاط تماس آسیب برسانید. اگر این کار نکرد ، می توانید یک قوطی هوای فشرده را امتحان کنید تا آشغال های آن خارج شود.

 

3. برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید

شما احتمالاً چند برنامه در تلفن خود دارید که مدتی قبل بارگیری کرده اید و از آن زمان تاکنون باز نشده اند. این یک بازی بی فکر یا رسانه های اجتماعی است که هرگز بررسی نمی کنید. وقتی نوبت به تعمیر و نگهداری در iPhone شما می رسد ، باید مرتباً بررسی کنید از کدام برنامه ها استفاده نمی کنید و آنها را حذف کنید.

حتی در تنظیمات شما یک ویژگی به نام "آفلود برنامه های استفاده نشده" وجود دارد که می توانید در تنظیمات ذخیره سازی iPhone خود پیدا کنید. هنگامی که فضای ذخیره سازی شما کم است ، این ویژگی به طور خودکار برنامه های استفاده نشده را حذف می کند اما اسناد و داده های شما را ذخیره می کند. و اگر روزی تصمیم گرفتید که دوباره آن برنامه را روی تلفن خود نیاز دارید ، همیشه می توانید دوباره آن را در فروشگاه برنامه بارگیری کنید. با پاک کردن برنامه های بلا استفاده، فونت نستعلیق آیفون از بین نمی‌رود زیراکه از قبل آن را در محلی امن مانند Notes ذخیره کرده‌اید.

 

4. به جدیدترین سیستم عامل iOS به روز شوید

به روز نگه داشتن iOS خود بهترین راه برای حفظ iPhone است. اپل رفع اشکالات و بهبودهایی در طول عمر باتری را که می توان از طریق جدیدترین iOS بارگیری کرد ، منتشر کرد.
انجام این کار فقط باید چند دقیقه طول بکشد و بسیار آسان است. هرگز از به روزرسانی آیفون خود عقب نمانید.

 

5. برنامه های خود را مرتب به روز کنید

ما قبلاً در مورد حذف همه برنامه هایی که استفاده نمی کنید صحبت کرده ایم بنابراین پس از آن باید مطمئن شوید که همه برنامه های استفاده شده خود را به روز می کنید. شما نمی خواهید با به روزرسانی برنامه هایی که استفاده نمی کنید پهنای باند یا زمان خود را هدر دهید.

اگر معمولاً به خاطر نمی آورید که برنامه های خود را به روز کنید ، یک ویژگی وجود دارد که آن را برای شما در تنظیمات انجام می دهد. این به شما اطمینان می دهد که برنامه های شما همیشه به روز و آماده استفاده هستند زیرا در پس زمینه کار می کنند. اگرچه بسیاری از افراد این کار را خاموش می کنند زیرا باعث اتلاف باتری می شود.

 

6. وظایف پس زمینه را مدیریت کنید

برنامه های زیادی در iPhone شما وجود دارد که در حین انجام کار دیگری در پس زمینه تازه می شوند. این می تواند کشنده باتری شما باشد و گاهی اوقات اصلاً نیازی به آن ندارد. به عنوان مثال هنگامی که در حال دانلود موزیک در ایفون هستید، مقداری از فضای ram آیفون اشغال می‌شود. دانلودهای غیرضروری را متوقف کنید.

در ios ویژگی‌ای به نام "تازه سازی برنامه پس زمینه" یا Background app refresh نامیده می شود و در صورت عدم استفاده از برنامه ، به روزرسانی ها را بررسی می کند. ممکن است برخی از برنامه ها وجود داشته باشد که می خواهید این کار را انجام دهید مانند ایمیل خود. می توانید این ویژگی را برای هر یک از برنامه های خود روشن یا خاموش کنید.

 

7. آیفون خود را مجدداً راه اندازی کنید

اگر همه چیز را امتحان کرده اید و iPhone شما همانطور که قرار است اجرا نکند ، ممکن است بخواهید iPhone خود را دوباره راه اندازی کنید. این می تواند به حل مسائل تصادفی کمک کند که شاید نتوانسته اید آنها را برطرف کنید.

 

8- کوکی ها و داده های سافاری را پاک کنید

یک راه خوب برای کمک به سرعت بخشیدن به iPhone خود پاک کردن کوکی ها و داده های استفاده شده توسط سافاری است. انجام این کار با رفتن به تنظیمات ، کلیک روی Safari و سپس کلیک بر روی پاک کردن تاریخچه و داده های وب سایت آسان است. از طرف دیگر ، با این کار Safari وب سایت هایی را که مرتباً به آنها مراجعه می کنید ، توصیه نمی کند مگر اینکه از آنها علامت گذاری شده یا بعداً دوباره به آنها مراجعه کنید.

 

9. پیام های قدیمی را حذف کنید

این ممکن است برای بعضی از افراد سخت باشد اما شما نیازی به ماهها و ماهها پیام بین خود و دوستانتان که در تلفن شما ذخیره شده است ، ندارید. با انتخاب ویژگی موجود در تنظیمات ذخیره سازی در تلفن ، می توانید پیام های قدیمی را به راحتی پاک کنید.

یا اگر فقط پیام های خاصی وجود دارد که می خواهید آنها را رد کنید ، می توانید برای حذف پیام ها از طریق آن کشیده و به سمت چپ بکشید. باید بر روی پیام هایی تمرکز کنید که دارای عکس ، فیلم یا گیف هستند زیرا بیشترین فضا را اشغال می کنند.

 

10. آیفون خود را شارژ نگه دارید

به نظر می رسد شارژ آیفون خود را شارژ نگه دارید تا بتوانید از آن استفاده کنید اما این نکته بزرگی برای کمک به صرفه جویی در مصرف باتری در طولانی مدت است. هرچه بیشتر از دستگاه خود استفاده کنید ، باتری سریعتر تمام می شود.

توصیه می شود که باید تلفن خود را همیشه در هر جایی بین 40 تا 80 درصد شارژ نگه دارید. شما باید مرتباً برای شارژ مجدد تلفن خود تنظیم کنید تا این نیاز را برآورده کنید. همچنین بعد از فعال کردن هاتسپات آیفون میبایست‌ آن را خاموش کنید.

 

11. اطمینان حاصل کنید که محل نگهداری آیفونتان ایمن است

آخرین نکته برای نگهداری آیفون ، بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری و کارآمدتر آن را حفظ کنید ، ایمن نگه داشتن آن است ، به خصوص در مواردی که از آن استفاده نمی کنید. اطمینان حاصل کنید که آن را جایی نگذارید تا کسی احتمالاً آن را از پا درآورد یا یک نوشیدنی روی آن بریزد. بهترین راه برای کارکردن تلفن ، ایمن نگه داشتن و دوری از آسیب است.

 

و در آخر: تعمیر و نگهداری آیفون مهم است

هنگامی که نوبت به نگهداری آیفون می رسد ، موارد زیادی وجود دارد که باید انجام دهید تا در طولانی ترین زمان ممکن و با حداکثر کارایی آن را فعال نگه دارید. یکی از مواردی که نباید کسل کنید ، همگام بودن با نگهداری از iPhone است.

 

اکنون شما با یازده نکته در مورد مراقبت و نگهداری از آیفون را آشنا شدید. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد

:: بازدید از این مطلب : 110

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Life Magazine Team
۱- غذای محلی بخورید
یکی از بزرگترین پشیمانی های من از سال اول سفر این بود که آنقدر شهامت نداشتم که بتوانم غذاهای محلی را امتحان کنم. من یک خورنده خوار بزرگ شدم و این ، همراه با اضطراب ناتوان کننده و اختلال در خوردن ، باعث شد که من باور کنم از هر آنچه قبلاً امتحان نکرده ام ، متنفر خواهم شد یا به آن حساسیت خواهم داشت.من خیلی اشتباه کردم. اکنون غذا روش مطلق مطلق من برای شناخت بهتر یک مکان است.
من عاشق امتحان چیزهای جدید هستم و هزار غذای شگفت انگیز پیدا کرده ام که اگر به خوردن از سوپرمارکت های سراسر جهان ادامه دهم هرگز کشف نمی کردم. امتحان کردن غذای جدید ترسناک نیست و با عاشق شدن چیزهای بیشتر و بیشتر اعتماد به نفس خود را افزایش می دهید.
همه چیز را امتحان کنید ، حتی اگر ایده ای ندارید که چیست. قول می دهم پشیمان نخواهی شد یا مستقیماً دچار شوک آنافیلاکتیک شوید.
2. هر چه میتوانید كمتر برنامه ريزي كنيد
یکی از اولین درسی که در جاده آموختم این بود که برنامه های شما تقریباً همیشه تغییر خواهد کرد. شما به مکانی خواهید رسید و از آن متنفر خواهید شد و می خواهید فوراً آنجا را ترک کنید ، یا مقصدی عاشق خواهید شد و می خواهید مدت بیشتری را در آنجا سپری کنید. با گروهی از افراد جذاب دوست خواهید شد و می خواهید برنامه های خود را تغییر دهید تا بتوانید مدت طولانی تری با آنها سفر کنید ، یا در مورد یک شهر با صدای شگفت انگیز در نزدیکی آن اطلاعات خواهید یافت و می خواهید در عوض به آنجا بروید.
مطمئناً ، شما باید برنامه ریزی تقریبی برای سفر خود داشته باشید ، اما همه چیز را از قبل رزرو نکنید ، در غیر این صورت احساس می کنید خیلی محدود هستید و در نهایت از آن پشیمان می شوید.
بلیط یک طرفه و چند شب اول اقامت خود را رزرو کنید - بقیه کارها را در این راه مشخص خواهید کرد. آنطور که به نظر می رسد ترسناک نیست. اگر در مقصدی توریستی باشید ، همیشه کسی وجود دارد که مایل است با دادن مکانی برای اقامت به شما پول شما را تحویل دهد.
3. بیمه مسافرتی همه چیز است
اگر قبل از عزیمت فقط یک کار انجام می دهید ، این کار را با گرفتن بیمه سفر انجام دهید. من بیش از حد بسیاری از داستان های ترسناک شنیده ام که مسافران در مکان های دور خودشان را زخمی می کنند و در نهایت به بدهی های صدها هزار دلاری منجر می شود. فکر نکنید که برای شما اتفاق نخواهد افتاد ، زیرا می دانید آن مسافران نیز چنین تصوری داشتند.
من شش سال است که از World Nomads برای ارائه دهنده بیمه سفر خود استفاده می کنم و آنها را به هر کسی که می شناسم توصیه می کنم. آنها هنگام ارائه ادعا فوق العاده بودند.
4. عکس های پاسپورت اضافی را حمل کنید
وقتی من گفتم که من ده عکس پاسپورت اضافی داشتم ، مردم به من خندیدند ، اما آنها بسیار مفید بوده اند و باعث صرفه جویی در وقت و زحمت من شده اند.چه کسی می خواهد در خیابان های برخی از شهرهای روستایی کامبوج بگردد و به دنبال کسی که می تواند عکس شما را بگیرد ، بگردد؟ دوستان من مجبور بودند این کار را بکنند!
من از آنها برای درخواست ویزا در سراسر جهان استفاده کردم ، تا وقتی که من در آن طرف کره زمین بودم منقضی شد ، گذرنامه جدیدی دریافت کردم و حتی برای خرید یک سیم کارت محلی در نپال به آن احتیاج داشتم! وجود لوازم یدکی در کوله پشتی من به این معنی بود که مجبور نیستم یک روز را برای تحقیق و سپس گشتن در یک شهر هدر بدهم تا سعی کنم شخصی را پیدا کنم که بتواند از من عکس اندازه گذرنامه بگیرد.
5- همه موارد مهم را در کوله پشتی خود نگه دارید
من خوشبختم که هرگز مجبور نبودم با چمدان های گمشده کنار بیایم ، اما کوله پشتی من در یک پرواز پاره شد و سپاسگزار بودم که در آن زمان چیز ارزشمندی در آن نداشتم. من همچنین در جنوب شرقی آسیا سوار اتوبوس های خالی از سکنه شده ام که به مقصد رسیده ایم و در هنگام حمل و نقل توسط افرادی که در مخفیگاه چمدان پنهان شده بود ، وسایل به سرقت رفته است. من حتی جا مسواکی شیک خودم را در کوله پشتی نگهداری میکردم.
اگر چیزی از دست دادن من ناراحت شود ، آن را در کوله پشتی خود نگه می دارم که در روزهای سفر همیشه در کنارم است. برای من ، این پاسپورت ، لپ تاپ ، دوربین ، هارد اکسترنال ، کارت نقدی و برخی از پول نقد اضافی من است. تا زمانی که همه اینها را داشته باشم ، می توانم به طور نامحدود زنده بمانم.
6. هر روز ضد آفتاب بزنید
هنگام مسافرت ، به لطف ماه ها گردش در جزیره و ساحل و همچنین کل روزهایی که بیرون از کاوش به سر می برید ، بیشتر از همه در معرض آفتاب هستید. حتی اگر پرسینگ بینی دارید میتوانید آن را درآورده و از ضد آفتاب استفاده کنید. بدون توجه به آب و هوا و دما هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید زیرا واقعاً نمی خواهید سفر یک عمر شما منجر به سرطان پوست یا جسمی شود که در چین و چروک های پوستی پوشانده شده است. من هر روز حتی در اواسط زمستان ضد آفتاب روی صورت و سینه می پوشم.
7. بیشتر از خود عکس بگیرید
بارها پیش آمده است که من خیلی خجالتی بوده ام و از کسی خواسته ام که در یک مکان عکس من را بگیرد و تقریباً همیشه پشیمان بوده ام. بعد از هشت سال سفر ، من احتمالاً فقط حدود 200 عکس از من در سراسر جهان دارم. عکسهای مکانهای زیبایی که بازدید می کنید عالی و عالی هستند ، اما وقتی به خانه می رسیدید ، آنهایی که بقیه در آنجا گرفته اند نیز تفاوت چندانی ندارند. عکسهایی که با آنها در آنها هستید ویژه هستند و هنگام بازگشت به عکسها برای شما بسیار بیشتر خواهد بود. یا شاید من فقط یک هزاره خودشیفته باشم.
8- در هر کشوری که بازدید می کنید چند کلمه از زبان را بیاموزید
اگر حداقل سلام کنید لطفاً ببخشید و متشکرم از اهالی محل احترام بیشتری خواهید برد. با توجه به این یادداشت ، به یاد داشته باشید: اگر به زبان صحبت نمی کنید ، این مشکل شما است ، نه مشکل آنها. و لطفاً بلندتر صحبت نکنید تا خود را درک کنید. به جای آن تقلید کنید یا از یک برنامه ترجمه در تلفن خود استفاده کنید.
9. پلاگین گوش و ماسک خواب به همراه داشته باشید
مسافرت برای خواب مناسب نیست ، چه در خانه های خوابگاه خروپف باشد ، چه در اوایل شب کیسه های پلاستیکی را بیدار کنید یا کوله پشتی های مست در نیمه شب لج کنند. حتی اگر در خوابگاه ها نمانید ، باز هم باید با سر و صدای خیابان از بیرون ، میله های بلند اطراف و سفرهای ناخوشایند شبانه کنار بیایید. مقداری شاخه گوش و ماسک خواب را در کیف خود قرار دهید تا به بهبود خواب کمک کند. من از تلفن های خواب برای جلوگیری از نور و گوش دادن به پادکست ها استفاده می کردم و آنها را دوست دارم.
10. کیف های محافظ فضا به شما کمک می کنند تا بیشتر در کوله پشتی خود قرار بگیرید
من همیشه درمورد مکعب بسته بندی ها بودم ، تا اینکه نسخه های بسته بندی شده با خلا را کشف کردم! لباس های خود را به داخل می اندازید ، کیسه را مهر و موم می کنید ، سپس آن را بالا می زنید تا تمام هوا را بیرون بکشد. وقتی از این لباس ها استفاده می کنم به معنای واقعی کلمه می توانم دو برابر لباس در کوله پشتی خود جای دهم! حتی اگر نمی خواهید چیزهای بیشتری در کیف خود داشته باشید ، فضای زیادی را آزاد می کند به طوری که اگر نیاز دارید با عجله وسایل خود را ببندید ، می توانید همه چیز را در آن قفل کنید.
11. چندین کارت نقدی و اعتباری به همراه داشته باشید
بعضی اوقات بانک کارت شما را مسدود می کند ، گاهی کارت در دستگاه خودپرداز کار نمی کند و حتی گاهی ممکن است آن را گم کنید یا به سرقت ببرید. حداقل سه کارت نقدی / اعتباری با خود بیاورید که همه به حسابهای مختلف مرتبط هستند (پول در آنهاست!) یکی را در کوله پشتی خود ، یکی را در کوله پشتی و دیگری را روی شخص خود نگه دارید.
مطمئناً این یک کمی پارانوئید است ، اما اگر اتفاقاً کارت خود را اشتباه قرار دهید خوشحال خواهید شد که این کار را انجام دادید.
12. پول نقد برای مواقع اضطراری
من 300 دلار اضافی به همراه دارم که در جاهای مختلف کوله پشتی ، کوله پشتی و گاهی اوقات ، هنگامی که عصبی هستم کفش می کنم ، سرقت می شوم. این بدان معنی است که در یک سناریوی بدتر ، می توانم مقداری غذا ، یک تخت خوابگاه و یک تماس اسکایپ با خانواده ام بپردازم تا انتقال اضطراری سیم را انجام دهم تا اینکه دوباره بتوانم دوباره روی پاهایم قرار بگیرم. من با دلار آمریکا رفتم زیرا این ارز رایج ترین ارز در سراسر جهان است و تغییر آن آسان است.
13. اگر نمی توانید اطلاعات زیادی در مورد آن پیدا کنید ، مقصدی را کنار نگذارید
وقتی تصمیم گرفتم ببینم آیا امکان بازگشت به مالدیو با بودجه در سال 2014 وجود دارد ، اطلاعات چنان اندک بود که حتی نتوانستم عکسی از جزایر مورد نظر خود را پیدا کنم. خوب ، این سفر یکی از نکات جالب توجه در هشت سال گذشته بود و من بسیار خوشحالم که علی رغم اینکه نتوانستم اطلاعاتی را به صورت آنلاین پیدا کنم ، به آنجا رفتم. و مزیت کمبود اطلاعات این بود که تنها توریست در یک جزیره باشم - من تمام ساحل را برای خودم داشتم!
اگر می دانید سفر به جایی امن است ، اما چیزهای دیگری نمی توانید پیدا کنید ، دنبال آن بروید. رسیدن به آنجا احتمالاً از آنچه فکر می کنید بسیار راحت تر است. و گرنه ، داستان خوبی ایجاد می کند.
14. انتظار داشته باشید همه چیز اشتباه پیش برود
من قطعاً گواه آن هستم! اما انتظار اینکه همه چیز در سفر شما به طور کامل پیش رود ، فقط خود را برای شکست آماده می کند. هیچ کس به سفر نمی رود و بدون هیچ گونه داستان بدبختی برمی گردد. مهم نیست که چقدر آماده باشید ، در بعضی مواقع گم می شوید ، کلاهبرداری می کنید ، اتوبوس خود را از دست می دهید ، مسمومیت غذایی می کنید ، خود را زخمی می کنید ... این لیست بی پایان است! انتظار داشته باشید که این اتفاق بیفتد و وقتی این اتفاق افتاد خود را لت و کوب نکنید بعد از یک ماه ، آن را خنده دار می دانید تا ناامید کننده.
15. و حوصله خود را از دست ندهید
این کاملا به هیچ چیز دست نمی یابد و باعث می شود شما مانند یک احمق به نظر برسید. درعوض ، آرام باشید ، لبخندی بر لب خود بنشانید ، به این فکر کنید که چگونه این مسئله روزی یک داستان عالی را رقم می زند و یک طرح جایگزین را منطقی ترسیم کنید.
این نیز بگذرد....
16. قبل از ورود آدرس محل اقامت خود را بنویسید
چه اتفاقی می افتد اگر وارد شهری شوید ، برای گرفتن تأیید نامه الکترونیکی محل اقامت خود بروید و تلفن و لپ تاپ شما تمام شده است؟ من همیشه اطمینان حاصل می کنم که یک نسخه چاپی از نام مهمانخانه و آدرس آنها و همچنین راهنمایی هایی که اگر سوار تاکسی نشوم را داشته باشم. پس از رسیدن من ، یکی از کارتهای بازرگانی هتل را می گیرم ، بنابراین همیشه می دانم که در کجا اقامت دارم و می توانم آن را به مردم محلی نشان دهم تا از من برای یافتن راه بازگشت کمک بخواهم.
17. اگر به طور معمول با شلوار جین زندگی می کنید ، با آنها نیز سفر کنید
بنابراین بسیاری از افراد به شما می گویند که با شلوار جین سفر نکنید ، اما اگر تمام وقت در خانه شلوار جین می پوشید ، می خواهید هنگام مسافرت نیز آن را بپوشید. من تا سال دوم سفرم شروع به سفر با شلوار جین نکردم و مرد ، خیلی دلم برای آنها تنگ شده است! آنها * آنقدر حجیم نیستند که شما واقعاً نگران فضای اضافی و وزن نباشید. و در بسیاری از شهرهای اروپا ، می خواهید شلوار جین بپوشید تا با مردم محلی مناسب باشید - شما نمی خواهید مانند یک کوله پشتی کثیف در پاریس به نظر برسید!
18. از همه چیز در چندین مکان پشتیبان تهیه کنید
تصور کنید اگر هر عکس از سفر خود را گم کنید ، چه احساسی خواهید داشت. شما واقعاً نمی خواهید این اتفاق بیفتد ، بنابراین از همه چیز پشتیبان بگیرید ، در چندین مکان. دوست پسر روزنامه نگار فناوری من همیشه به من یادآوری می کند که هر چیزی که در یک مکان ذخیره شود چیزی است که شما از دست دادن آن بدتان نمی آید.
من کپی عکسهای خود را روی لپ تاپ خود نگه داشته و همه عکسهای خود را در یک هارد اکسترنال قرار می دهم و از Crashplan برای پشتیبان گیری از تمام مطالب لپ تاپ خود در cloud استفاده می کنم. من به شدت توصیه می کنم از دومی استفاده کنید!
19. از موارد گردشگری در یک شهر دیدن کنید
اصلی ترین جاذبه های گردشگری به یک دلیل محبوب هستند. اگرچه پیاده شدن از پیست ضرب و شتم می تواند سرگرم کننده باشد ، اما چیزهایی که مشاهده خواهید کرد به ندرت به اندازه مکان های دیدنی مشهور چشمگیر هستند. مسافرت مسافرتی نباشید - در ایستگاه های معروف و همچنین مواردی که کمتر بازدید شده است ، برخورد کنید. رفتن به مکان های تصادفی به طور معمول به شما نشان می دهد که آنها به یک دلیل شناخته شده نیستند.
وقتی این مطلب را می نویسم ، به سفر جاده ای 10 روزه خود در اطراف دلتای مکونگ فکر می کنم - ما به مکانهای مبهمی رفتیم که مردم محلی به من نگاه می کردند ، انگار قبلاً یک فرد سفیدپوست را ندیده اند ، و در حالی که خیلی جالب بود ، همچنین یک دلیل وجود نداشت که گردشگران قبلاً به این دهکده کوچک کوچ نکرده اند: در آنجا کاری برای انجام دادن وجود نداشت.
20. هنگام بازرسی از یک مکان یک برنامه معمول داشته باشید
بررسی زمانی است که به احتمال زیاد چیزی را گم می کنید. هر زمان که از مکانی بازدید می کنم ، دستشویی را چک می کنم ، زیر تخت ها را چک می کنم ، میزها را چک می کنم و سپس مطمئن می شوم که گذرنامه ، لپ تاپ ، دوربین ، پول ، تلفن و هارد اکسترنال خود را داشته باشم. خوب می شوم اگر چیز دیگری را پشت سر بگذارم داشتن روتینی که هر بار انجام می دهید به شما کمک می کند همه موارد را ردیابی کنید. وقتی که گذرنامه خود را در مهمانخانه ای در باگان گذاشتم و بعد از گذشت دو ماه آن را در آپارتمانی در لندن گذاشتم ، با این یکی آموختم.
21. به بانکتان اطلاع دهید که در سفر خواهید بود
اغراق نمی کنم وقتی به شما می گویم بانک من در سه سال اول سفر چیزی حدود 30 بار کارت من را مسدود کرده است. عملاً هر بار که وارد کشور جدیدی می شدم مجبور شدم برای رفع انسداد آن ها را صدا کنم.
و سپس متوجه شدم که می توانم برنامه های سفر خود را در بانکداری آنلاین خود پر کنم. از آن زمان آنها به ندرت کارت من را مسدود کرده اند.
22. اگر مطمئن نیستید که باید آن را بیاورید ، انجام ندهید
هرچه کوله شما سبک تر باشد ، بهتر است. اگر شک دارید آن را پشت سر بگذارید. به من اعتماد کنید ، می توانید تقریباً هرچیزی را که احتمالاً در اکثر نقاط جهان نیاز داشته باشید ، خریداری کنید. به زودی خواهید فهمید که تمام چیزهایی که هنگام سفر به آن نیاز دارید تغییر لباس ، مقداری پول و گذرنامه است. هر چیز دیگری به راحتی شما می افزاید.
23. از نخریدن سوغاتی شرمنده نشوید
بسیاری از مسافران موعظه می کنند که همه چیز در مورد تجارب است نه دارایی ، اما می دانید چه؟ گاهی اوقات دارایی ها می توانند یادآوری های زیبایی از تجربه هایی که داشته اید را ارائه دهند. من در سال گذشته فقط از هر کشوری که بازدید کردم سوغاتی خریداری کردم و ای کاش از ابتدای سفر این کار را می کردم. و اگر نگران فضای موجود در کوله پشتی خود هستید ، کافی است پس از خرید آنها را برای یکی از دوستان یا خانواده خود ارسال کنید و بسته شما سنگین تر نخواهد بود. دوست من جیمه از هر مکانی که بازدید می کند آهنربا جمع می کند و من خیلی به مجموعه او حسادت می کنم!
 
24. هرچه منو کوچکتر باشد ، رستوران بهتر است
به همین دلیل غذاهای خیابانی بسیار خوشمزه هستند! در حالی که مسافرت هستید ، به جای ارائه 500 گزینه ، به دنبال مکان هایی باشید که فقط تعداد انگشت شماری غذا درست می کنند. رستورانهایی که با زعفران ساب دستی با خوش‌طعم کردن غذایشان پز میدهند گزینه خوبی نیستند. وقتی کسی فقط روزانه یک چیز واحد درست می کند ، احتمال برخورد با یک غذای شگفت انگیز بیشتر است!
 
25. برای صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از شلوغی در فصل شانه سفر کنید
فصل شانه زمان مورد علاقه من برای سفر است. هوا معمولاً معتدل است ، همه چیز نسبت به فصل بالا مقرون به صرفه است و افراد کمتری نیز به آنجا سفر می کنند.
26. از اپلیکیشن های تماشای فیلم استفاده کنید
شما در سفر به طیف وسیعی از شبکه های Wi-Fi بدون امنیت متصل خواهید شد ، بنابراین برای محافظت از خود در برابر هکرها ، بدافزارها و همه موارد خوب ، باید از اپلکیشن های خوب استفاده کنید. همچنین به شما امکان می دهد ساعت گوشی خود را تغییر دهید تا بتوانید نمایش های تلویزیونی مورد علاقه خود را بصورت آنلاین تماشا کنید! من هزینه اشتراک نت فیلیکس را پرداخت می کنم و از آن راضی بوده ام.
 
27. لوازم بهداشتی جامد بهترین است
مخصوصاً اگر می خواهید فقط با دست حمل سفر کنید. من به جای ژل دوش ، از یک شامپو و نرم کننده جامد به جای مواد معادل مایع استفاده می کنم و حتی از ضد آفتاب جامد و ضد حشره جامد استفاده کرده ام! LUSH بهترین نوع برای شامپو و نرم کننده جامد است ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از ترک به آنها مراجعه کنید!
میله های شامپو و تهویه مطبوع من کوچک ، سبک وزن هستند و هر بار حدوداً سه ماه برای من دوام می آورند ، بنابراین برای مسافران عالی هستند! اوه ، و یک قلع را برای آنها نیز بگیرید ، تا آنها کیف لوازم بهداشتی شما را بلغزانند.
28. ترک منطقه راحتی بهترین کاری است که می توانید برای خود انجام دهید
ترک منطقه آرامش خود را به عنوان اولین راهی که سفر به من کمک کرده است ذکر می کنم. ترک منطقه راحتی من بود که به توانایی های من به عنوان یک مسافر اطمینان داشت. این به من کمک کرد تا با نشان دادن مواردی که به ندرت وحشت می کردم ، بر اختلال اضطراب خود غلبه کنم - و اگر چنین می شدند ، هرگز به اندازه تصور خودشان بد نبودند. و تجربه های جدیدی را به من معرفی کرد - بیشتر آنها را به طور غیر منتظره دوست داشتم!
29. شما به یک حوله مسافرتی احتیاج دارید
من حوله های مسافرتی را آنقدر دوست دارم که حتی وقتی حوله های حمام واقعی را به عنوان گزینه انتخاب می کنم ، از دستمال خود استفاده می کنم! حوله های مسافرتی سریع خشک می شوند ، بسیار سبک وزن هستند و خیلی کوچک می شوند! من هرگز بدون خودم سفر نمی کنم.
30. اما قطعاً نیازی به کمربند پول ندارید
کمربندهای پول گنگ است. آنها از پوشیدن زیر لباس شما راحت نیستند ، هر زمان که شما نیاز به پرداخت هزینه چیزی دارید ، به نظر می رسد که شما با لباس زیر لباس خود را غر می زنید و سارقان به خوبی از وجود آنها اطلاع دارند. وقتی کسی یکی از دوستانم را در برزیل سرقت کرد ، اولین کاری که کردند این بود که بالای سر خود را بلند کردند تا کمربند پول را چک کنند. فقط هر کاری را که معمولاً با پول در خانه انجام می دهید انجام دهید: آن را در جیب یا کیف پول / کیف پول خود قرار دهید.


:: برچسب‌ها: مسافرت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Life Magazine Team

بررسی آیفون ۱۲

اولین مدل جدیدی که به طور رسمی توسط اپل معرفی شد ، آیفون 12.1 اینچی 6.1 اینچی بود. با توجه به شایعات ، این 12 از طراحی لبه ای تخت مشابه آیفون 4 و آیفون 5 برخوردار است.

 

انرژی این 12 مجهز به پردازنده A14 Bionic است که از فرایند جدید 5 نانومتری برای کاهش اندازه ترانزیستور استفاده می کند. اپل می گوید پردازنده مرکزی شش هسته ای جدید تا 50٪ سریعتر از هر تلفن هوشمند دیگری است. همچنین شامل یک پردازنده گرافیکی 4 هسته ای جدید است که تا 50٪ سریعتر از رقبا است. با خرید سه پایه مونوپاد میتوانید بددون لزش دست به ضبط ویدیو بپردازید.

در مقایسه با آیفون 11 ساله 11 ، 12٪ باریکتر و 15٪ حجم کمتری دارد. اپل امسال نمایشگرهای OLED را در تمام آیفون ها به کار گرفته است که باعث بهبود کنتراست و روشنایی نسبت به مدل LCD سال گذشته با قیمت پایین تر در مدل آیفون 11 می شود. کیس ایرپادز فانتزی برای شماها که به کیفیت موسیقی می اندیشید بسیار ضروری است. این نمایشگر یک پنل Super Retina XDR با پوشش "Ceramic Shield" برای بهبود دوام و 4 برابر محافظت بهتر در برابر افت است. آیفون 12 از نمایشگری با وضوح پیکسل 2532 × 1770 پیکسل در 460 پیکسل در هر اینچ برخوردار است.

 

آیفون 12 از تنظیم دوربین دوگانه با لنزهای عریض و فوق عریض ، در کنار Smart HDR با قابلیت بیشتر و حالت Night بهبود یافته با پشتیبانی از دوربین سلفی و فوق العاده عریض برای اولین بار برخوردار است. یک ویژگی جدید با مرور زمان منحصر به آیفون جدید است.

 

آیفون 12 مینی

در مرحله بعدی ، اپل آیفون 12 مینی را معرفی کرد. این یک نسخه کوچکتر از آیفون جدید با صفحه نمایش 5.4 اینچی OLED است. مینی تمام ویژگی های مشابه آیفون 12 را دارد ، فقط در فاکتور کوچکتر.

 

اپل در جریان این رویداد اعلام کرد که 12 مینی با خرید قاب ویکتوریا سکرت برای آیفون دارای صفحه نمایش بسیار بزرگتر از آیفون SE 4.7 اینچی است ، اما در واقع از لحاظ ظاهری از نظر طراحی لبه به لبه ، کوچکتر است.

 

هر دو آیفون جدید در پنج رنگ آبی ، سبز ، سیاه ، سفید و (PRODUCT) قرمز در دسترس خواهند بود. اگر نسخه AT&T یا Verizon را خریداری می کنید ، قیمت 12 mini و 699 دلار برای 12 mini شروع می شود. در غیر این صورت ، قیمت آن از 729 دلار شروع می شود. اپل برای ارائه هر دو گوشی با قیمت 699 دلار / 799 دلار قرارداد ویژه ای با AT&T و Verizon دارد. اگر برای هر شرکت مخابراتی دیگری خرید می کنید یا نسخه آنلاک را خریداری می کنید ، 729 دلار برای مینی و 829 دلار برای آیفون 12 پرداخت خواهید کرد.

 

پیکربندی فضای ذخیره سازی اصلی 64 گیگابایت است و می توانید آن را به 128 یا 256 گیگابایت ارتقا دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()

cache01last1713534620